دستجرد

دستجـِرد یکی از شهرهای استان قم در مرکز ایران است. این شهر در بخش خلجستان از توابع شهرستان قم قرار دارد. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال 1385برابربا ۴٬۱۵۳ نفر (۱٬۴۱۱ خانوار) بوده‌است دستجرد عربی شده دستگرد است که از دو بخش دست و گِرد تشکیل شده است. از این رو نام این شهر از نظر ریشه‌شناسی با نام شهرهایی چون دارابگرد، بروجرد و سوسنگرد قابل قیاس است. از همشهریان عزیز خواهشمند است برای پیشرفت این وبلاگ عکس های دستجرد اماکن طبیعت مراسم عکس های محرم وجشن ها وعکس های نماز جمعه ودیگر عکس های خود را به آدرس mahanrahmany@gmail.comبفرستید وما رادر اداره این وبلاگ یاری فرمایید.

اورژانس دستجرد

 




این پایگاه یكی از مجهزترین پایگاههای اورژانس 115 كشور به شمار می رود كه دارای 180 متر مربع مساحت است و با اعتبار یك میلیارد و 200 میلیون ریال در مدت هفت ماه تجهیز و راه اندازی شده است.

این پایگاه می تواند در تسریع امداد رسانی حوادث مختلف شهری و جاده ای منطقه دستجرد و روستاهای تابعه تاثیرگذار باشد.

در حال حاضر 32 پایگاه اورژانس 115 شهری و جاده ای در مجموعه مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی استان قم فعالیت می كنند.

مركز بهداشتی درمانی شهر دستجرد نیز كه با زیربنای 600 متر مربع و اعتبار 850 میلیون ریال در مدت كمتر از سه ماه با هدف خدمت رسانی به مردم این شهر تجهیز و بازسازی شده و به بهره برداری رسید.

این مركز در بخشهای مختلف پزشك عمومی، دندانپزشكی، مامایی، مشاوره های پزشكی، آزمایشگاه و داروخانه به مراجعه كنندگان خدمات بهداشتی و درمانی ارایه می كند.

با تجهیز و راه اندازی این مركز حجم خدمات بهداشتی و درمانی به مردم بخش خلجستان و شهر دستجرد و روستاهای تابعه افزایش می یابد.

 

درمانگاه دستجرد

۲۰۰۸۰۱۱۴۰۷۵.jpg

نویسنده: ماهان رحمانی ׀ تاریخ: یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , dastjerdehqom.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com